CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 2, 2013

Azam 2013

Alhamdulillah, pejam celik, pejam celik, kita dah masuk tahun 2013 kan. Erm, kalau nak cakap tentang azam 2013, rasanya kena berbisik lah kot, sebabnya azam 2012 pun blom terlaksana lagi. Bukan je tak terlaksana, tapi tak terbuat ghitu. Malah terbabas sudah. Hehe. Apapun azam tetap kena adakan. Yang penting semoga En Azam aku dan aku akan kekal bahagia dunia dan akhirat. Amin
Sebenarnya kalau nak bercerita tentang azam 2013 ni, of coz la banyak plus sekali yang 2012 punya. We should be better than last year punya kan. Kalau tahun lepas terlebih berat badan punyer cerita, tahun ni bajet baik punyer, berat badan mestilah kena turun kan. Wallahuallam, turun ke idak, takut makin naik. Kantoi ler jawabnya. Apapun semangat tetap kena ada kan. Turun ke tidak, tengok jerlah nanti. Gebaboom.
Kalau tahun lepas takder itu, tahun ni biarlah ada ini. Contohnya, kalau tahun lepas asyik pakai kasut flat je,orang tambah inci, aku maintain je inci, so tahun ni kena lah tambah 2, 3, 4 inch, baru ada Urmphhhhh..so beli high heels banyak-banyak,beli wedges banyak-banyak. Pastu jadikan sarang lipas dalam boot kete. Bereh. Kalau tahun lepas asyik duk 'Sri Rampai', tahun ni plak biarlah 'Sri Homemade Foods' ghitu. Save bajet ler sikit. Membazir amalan syaitan kan. InsyaAllah. Kalau jam loceng tu aku tak kuncI kul 6.30 pagi boleh lah hari-hari 'Homemade foods'. So duit boleh masuk tabung, hujung bulan korek sama dia...hehehehe....
Jeng..jeng..jeng..ha, aku rasa yang ni paling best. Kalau tahun lepas ada humaira je, insyaAllah tahun ni akan adakan 'humaira & the gang' insyallah kalau ada rezeki. Semuanya datang dari Allah. s.w.t kan.
Apalgi rasanya yang patut di berikan 'anjakan paradigma'. Wah..bahasa memang meletop ghitu...baru semangat. Banyak sebenarnya yang cuba di berikan sentuhan dalam diri aku ni, tapi biarlah..biarlah rahsia bab kata Cik CT kan. Semoga segalanya di permudahkan. Bila bicara soal di permudahkan ni, teringat plak kat ma ngan abah aku. Ibu bapa yang selama ni aku hidup dengan mereka lebih kurang 20 tahun. Insyallah aku akan berikan penekanan yang lebih kepada ma abah untuk tahun 2013 ni. InsyaAllah

0 comments:

Post a Comment