CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 6, 2013

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia ye..Pepagi ni takder lah ada mood sangat nak berblog rasenya. Tapi hati ni duk menghasut aku..'buka blog, buka blog'..so buka jerlah. Kepala otak duk memikir nak cerita apa ye? apa ye? try to gali idea...gali lagi idea..susah..opss..mana leh cakap susah kan dalam hidup ni...silap..silap..apa yang datang kena cakap senang...boleh ke? InsyaAllah, pasti..
Oh ye, baru teringat pasal desas desus yang mengatakan Pantai Timur di landa ribut. Ya Allah, risaunya aku. Abah Ma aku ada di sana. Apa aku nak buat ni? Ni lah bila aku duk berjauhan ngan ma abah kan. Mereka di sana, aku di sini. Ya Allah rindu sangat aku pada mereka. Separuh nyawa aku disini, dan separuh lagi nyawa aku di sana. Aku terfikir sejenak, adakah satu hari nanti aku harus memaksa diri aku balik kesana, tinggal disana. Akyu harus berbakti pada mereka. Aku harus berjasa pada mereka. Semoga segalanya di permudahkan oleh Allah s.w.t. Ya Allah, lindungilah kedua ibu bapa ku daripada bencana musibah yang tidak di ingini. Peliharalah mereka sebagaimana mereka memelihara aku dari kecil hingga besar. Begitu juga kepada kedua ibu bapa mertuaku. Risaunya dengar desas desus tu. Semoga bencana it tidak akan berlaku dengan izin Allah Yang Maha Berkuasa..Amin

0 comments:

Post a Comment