CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 17, 2012

Too Much

Assalamualaikum.
Ha, korang, melampau tak kalau aku tanya, saper antara korang tahu gaji bulan 1 2013 masuk bila, hehehe..walhal gaji bulan 12 baru masuk hari ni..adil tak? patut tak? Apapun jawapan korang, aku rasa jawapan aku might be.
Apa tidaknya, gaji memang la cam masyukkk je, tapi korang kena pikir, manyak masyukk, manyak plak kuarnya. Potong itu potong ini, tak leh nak skip dah...Padan muka kat diri aku sendiri sebab suka sangat booking itu booking ini, then terimalah padahnya. Redha jer la. Pesan aku kat sini, janganlah korang asyik duk booking itu ini dalam online ke apa, nanti bila gaji,siaplah korang kan...apa alasan korang nak bagi bila jadi cenggini. Kalau aku, alasan aku, beli online sebab nak jaga hati suami..hehehe...boleh tak? apapun, masing-masing ada pendapat kan...apapun mana yang perlu di dahulukan, kita dahulu kan ye...jangan tangguh- tangguh..banyak yang perlu kita dahulukan...jangan lupa tanggungjawab utama kita. InsyaAllah, RM 1 yang kita bagi, RM 100 yang kita terima. Tak perlu kita nak wat MLM dengan mana-mana company. Memadailah kita wat MLM ngan orang yang terdekat ngan kita.

0 comments:

Post a Comment