CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 12, 2012

Jiwa confius

Aku confius ngan jiwa aku. Adakah jiwa aku ni sedikit kebudak-budakan ataupun sebenarnya apa? Setiap kali aku nak buat background ke, nak melukis ke, nak beli apa ke, mesti nak more to kebudakan. Salah satu yang aku tak berapa nak terima, tapi terpaksa terima adalah slide presentation aku masa English class baru-baru ni. Bayangkan teacher leh kata slide aku ni orang yang high level takleh nak terima sebab nampak cam kebudak-budakan. Mula-mulanya naik geram gak, tapi bila aku baca satu buku yang mengatakan bahawa, the best communication adalah kita kena tahu audience kita saper..so, mekna, ko apa cerita tak puas hati lagi..? apapun that's my lesson. Aku kena serius dalam hidup ini. Aku tak boleh nak pikir cam budak lagi, umor pun lagi 3 tahun dah nak cecah 30. Tengoklah aku punya blog backgroun, cam budak-budak kan...aduih...bila lah aku nak move on kan..nantilah aku belajar camana nak wat blog berjiwa org tua nih...

0 comments:

Post a Comment