CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 6, 2012

Seribu penyesalan..mission impossible

Aduhai, pagi ni kenapa mesti aku terpikir nak buat benda cenggini ni kan. Bertindak sebelum berfikir. Seribu penyesalan mengundang. Nafsu mengatasi segala-galanya. Nafsu shopping lah katakan. Walhalnya banyak liku-liku di depan. Aku dah pandai menipu. Sumpah, tak nak buat lagi. Ampunkan aku. Padan muka aku. Skang hati dah tak tenang kan.Sape suruh aku buat. Macam takleh nak sabar tunggu minggu depan. Pastu bila sampai minggu depan, seboklah nak potong itu potong ini. Macam lah kalau takder baju tu, aku kena telanjang kan, macamlah baju tu satu dalam seribu. Mekna oh Mekna. Sedarlah kamu dari lamunan ini mekna. U kena fikir jalan lain kalau takleh dapat apa yang u nak, tapi bukan dengan cara camni sayang oii..Ok, aku memang dah terfikir nak wat cara camana, but i wonder, kenapa aku terlalu teruja sangat nak beli itu ini, apa jenis setan yang tengah berlubuk dalam diri aku skang ni pun aku tak tahu (nauzubillah). Dah banyak sangat ko membeli kan, enough and enough k. Jangan ikut perasaan sangat. Think u punya future ok. Ok, waktu lunch tadi sempat lah aku balik umah. Sebelum balik, sesi terus terang berlangsung. Ketup..ketap..ketup...ketap...jejari runcing aku menaip message membina seribu patah perkataan memujuk si dia...hehe..sorila bunyinya teruk sebab nak what's up pun tak boleh..handset cikai-cikai je..ALhamdulilah dapat green light. sebelum dia bagi green light of coz la aku dah orange light..wakakaka...Alhamdulillah mision imposible tercapai. Aku citer dari A-Z, then dia kata, nampak sangat buat dosa, sebab tu mission tak sampai. Ya ampun...kalau beritahu awal, takder la nak kena sekat..Kalau aku tahu dia ok, tentu aku dah bgtau awal, takderla aku buat camtu..Idak ghitu ke? So moral of the story, apa-apa kita nak buat, biar buat yang betul, dapat ke idak is no.2 k. Lagi satu, itulah kebaikan dia yang menelan seribu keburukan dia..wah time ni je aku nak memuji ye..hehe..apapun, janji tetap akan di kotai, insyaallah..Zasssss

0 comments:

Post a Comment